El telèfon d’emergències socials que ha habilitat l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca arran els efectes de la pandèmia del COVID-19 ha atès gairebé 700 trucades.
Un equip de 15 professionals atén aquest servei, que està operatiu les 24 hores del dia.
La major part de les trucades són per plantejar problemes d’alimentació o de seguiment social.
L’Ajuntament també atén a les persones grans i fa seguiment telefònic de gairebé 700 persones majors de 65 anys.
Durant aquest període s’ha incrementat un 10% el servei de teleassistència amb 34 nous usuaris.
En total hi ha 379 usuaris als quals se’ls fa un seguiment telefònic a través de la central d’atenció.
El personal de l’Ajuntament també dona suport a les persones que no poden sortir de casa fent-lis les compres d’alimentació i farmàcia, entrega d’equips de protecció o de les pautes mèdiques del CAP.
En total s’han fet 247 serveis a domicili.