AGENDA

Taller “Ajudar a la petita i mitjana empresa a licitar i facturar de forma electrònica”

T'agradaria assistir?
Taller “Ajudar a la petita i mitjana empresa a licitar i facturar de forma electrònica”

Taller “Ajudar a la petita i mitjana empresa a licitar i facturar de forma electrònica”

 

MÒDUL 1 “Certificació i signatura digital. Com relacionar-se amb l’administració electrònica”

6 hores, 2 dies: 16 i 18 de novembre. Horari: 9.30 – 12.30 h

      • Conèixer els mecanismes de certificació i signatura digital. Seu electrònica: com fer tràmits, carpeta ciutadana
      • Obligació de les empreses a relacionar-se amb l’administració de manera electrònica (referència a la llei 39/2015)

 

MÒDUL 2: “Licitació pública i facturació  electrònica”

9 hores, 3 dies; 23, 25 i 29 de novembre. Horari: 9.30 – 12.30 h

      • Introduir-se en els fonaments jurídics de la licitació pública i conèixer els requisits
      • Accedir als registres oficials d'empreses per a poder licitar (RELI...)
      • Com informar-se de les licitacions (CIDO, perfil del contractant...)
      • Aprendre a accedir i gestionar les licitacions de manera electrònica. Presentació de pliques, sobre digital...
      • Conèixer el funcionament de la facturació electrònica
      • Eines de facturació electrònica, com facturar a l'administració

 

Inscripcions aquí.

Dia i hora
16-11-2021 a les 09:30h
Preu d'entrada
Entrada gratuïta
Ubicació
Online