Taller “Ajudar a la petita i mitjana empresa a licitar i facturar de forma electrònica”
MÒDUL 1 “Certificació i signatura digital. Com relacionar-se amb l’administració electrònica”
6 hores, 2 dies: 16 i 18 de novembre. Horari: 9.30 – 12.30 h
- Conèixer els mecanismes de certificació i signatura digital. Seu electrònica: com fer tràmits, carpeta ciutadana
- Obligació de les empreses a relacionar-se amb l’administració de manera electrònica (referència a la llei 39/2015)
MÒDUL 2: “Licitació pública i facturació electrònica”
9 hores, 3 dies; 23, 25 i 29 de novembre. Horari: 9.30 – 12.30 h
- Introduir-se en els fonaments jurídics de la licitació pública i conèixer els requisits
- Accedir als registres oficials d'empreses per a poder licitar (RELI...)
- Com informar-se de les licitacions (CIDO, perfil del contractant...)
- Aprendre a accedir i gestionar les licitacions de manera electrònica. Presentació de pliques, sobre digital...
- Conèixer el funcionament de la facturació electrònica
- Eines de facturació electrònica, com facturar a l'administració
Inscripcions aquí.
Dia i hora
16-11-2021 a les 09:30h
Preu d'entrada
Entrada gratuïta
Ubicació
Online