Queixa per soroll d'activitats i/o veïnatge

Permanent

Per internet Presencial

DESCRIPCIÓ


Queixa per soroll d'activitats i/o veïnatge.

TRAMITACIÓ


Qui pot sol·licitar el tràmit?

Qualsevol persona.

Com es tramita?

 

Per Internet

Sol·licitud on-line instància genèrica 

 


Si té dubtes relacionats amb el tràmit, si us plau, posis en contacte amb el departament corresponent.

Quan es pot sol·licitar?

En qualsevol moment.


FORMES DE TRAMITACIÓ


Per internet


El registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions, adjuntant documentació annexa en format electrònic cada dia de l'any durant les 24 hores, evitant desplaçaments permetent la tramitació des de qualsevol lloc.

 

Premi al botó "Iniciar tramitació" que trobareu a continuació per poder iniciar el tràmit:



Presencialment


Des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana es prioritza l'atenció telefònica i electrònica. Ens els casos en que sigui imprescindible s'atén presencialment però SEMPRE AMB CITA PRÈVIA.


DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR


Si la sol·licitud es fa presencialment cal presentar una instància genèrica. 
Si es presenta per Internet cal emplenar la sol·licitud online.


Instància genèrica català.pdf


MÉS INFORMACIÓ


Qui resol el tràmit i quin és el termini de resolució?

Màxim 3 mesos.


Quin és el preu o el cost per la seva tramitació?

Gratuït.


NORMATIVA


No hi ha normativa relacionada.


DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR


Si la sol·licitud es fa presencialment cal presentar una instància genèrica. 
Si es presenta per Internet cal emplenar la sol·licitud online.


DOCUMENTS ADJUNTS


Instància genèrica català.pdf


NO TROBA EL SEU TRÀMIT?

Si el seu tràmit no surt al llistat de tràmits, al llistat de cita prèvia o mitjançant el cercador, si us plau, truqui al telèfon grauït: 93.635.64.00 durant l'horari d'atenció al públic.