Cessió d'ús d'instal·lacions esportives de titularitat pública

Tancat

Per internet

DESCRIPCIÓ


Aquest tràmit permet sol·licitar l’ús d’instal·lacions esportives municipals i d’altres instal·lacions esportives de titularitat pública, gestionades per l’empresa municipal SAB-URBÀ SL, per a la temporada 2024/2025.

Les instal·lacions esportives que podran ser objecte de cessió d’ús, són les següents:

1. Instal·lacions esportives municipals:

  • Complex esportiu L’11:
  1. Pista poliesportiva coberta Poliesportiu
  2. Pista poliesportiva semi coberta
  3. Pista poliesportiva exterior
  4. Pista d’atletisme
  5. Sala de gimnàstica
  6. Camp de Tir amb Arc.
  • Complex Esportiu Can Salvi:
  1. Camps de Futbol/hoquei 7 i 11
  2. Sala tennis taula
  3. Pistes de tenis
  4. Pistes de pàdel
  • Poliesportiu Josep Pla.
  • Gimnàs Escola Àngel Guimerà.
  • Circuit de BMX.

2. Altres instal·lacions esportives de titularitat pública:

  • Poliesportiu i pista d’atletisme de la Comandància de la Guàrdia Civil. Aquesta cessió d’ús restarà condicionada al compliment de les condicions i obligacions establertes al conveni signat entre l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca i el Ministeri de l’Interior (Direcció General de la Guàrdia Civil).

Les condicions i requisits que hauran de complir les persones sol·licitants de l’ús d’instal·lacions esportives de titularitat pública, estan establerts a les bases reguladores i a la convocatòria aprovada per la Regidoria d’Esports i Activitat Física.

TRAMITACIÓ


Qui pot sol·licitar el tràmit?

Entitats esportives sense finalitat de lucre, associacions municipals de pares i mares d’alumnes (AFA) o centres escolars, que reuneixin les condicions i requisits establerts a les bases reguladores i a la convocatòria aprovada. En cas que la persona sol·licitant actuï per mitjà de representant, s’haurà d’aportar documentació acreditativa de la representació que ostenta, de conformitat amb allò establert per l’article 5 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Com es tramita?

Aquest tràmit s'haurà de realitzar telemàticament, de conformitat amb l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que parcialment transcrit diu el següent:

2. En tot cas, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d’un procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:

a) Les persones jurídiques.

b) Les entitats sense personalitat jurídica.

c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu s’hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils (...)

Per poder realitzar aquest tràmit on line:

  1. Descarregar el formulari normalitzat i específic de la sol·licitud, que és d’ús obligatori i que consta annexat als documents adjunts d’aquest tràmit.
  2. Emplenar, signar i guardar el formulari al vostre dispositiu.
  3. Accedir a la seu electrònica municipal en aquest enllaç per emplenar la instància genèrica on line i adjuntar el formulari descarregat anteriorment, així com la documentació complementària que correspongui.
  4. Verificar que la informació proporcionada sigui correcta i enviar la instància genèrica on line.

Per poder presentar aquesta instància genèrica on line, a la web municipal es sol·licita la identificació digital de les persones interessades, que és un tràmit obligatori per poder garantir la seva identificació i protecció de dades.


Si té dubtes relacionats amb el tràmit, si us plau, posis en contacte amb el departament corresponent.

Quan es pot sol·licitar?

El termini per a la presentació de les sol·licituds per prendre part en la convocatòria començarà a partir de l’endemà de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona fins al 20 de juliol de 2024, per a les cessions de la temporada 2024/2025.


FORMES DE TRAMITACIÓ


Per internet


El registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions, adjuntant documentació annexa en format electrònic cada dia de l'any durant les 24 hores, evitant desplaçaments permetent la tramitació des de qualsevol lloc.

 

Premi al botó "Iniciar tramitació" que trobareu a continuació per poder iniciar el tràmit:


TRAMITACIÓ TANCADA

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR


  1. Model normalitzat de SOL·LICITUD DE CESSIÓ D’ÚS D’INSTAL·LACIONS ESPORTIVES DE TITULARITAT PÚBLICA.


202406261200_Sol·licitud.pdf

202406261525_Tarifes serveis esportius.pdf

202406261525_Conveni DG Guardia Civil.pdf

202407101839_Bases i convocatòria BOPB.pdf


MÉS INFORMACIÓ


Qui resol el tràmit i quin és el termini de resolució?

Regidor/a d’Esports i Activitat Física. El termini màxim de resolució serà de dos mesos a comptar a partir del dia següent al de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds.


Quin és el preu o el cost per la seva tramitació?

Tarifes per a la utilització dels equipaments i dels serveis esportius municipals, aprovades per la Junta de Govern Local, en sessió celebrada el 5 de desembre de 2023.

 


NORMATIVA


Decret 336/1998, de 17 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals de Catalunya.

Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les Administracions Públiques.

Bases reguladores i convocatòria per a la cessió de l’ús d’instal·lacions esportives de titularitat pública per a la temporada 2024/2025, aprovades per la Regidoria d’Esports i Activitat Física.


DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR


  1. Model normalitzat de SOL·LICITUD DE CESSIÓ D’ÚS D’INSTAL·LACIONS ESPORTIVES DE TITULARITAT PÚBLICA.


DOCUMENTS ADJUNTS


202406261200_Sol·licitud.pdf

202406261525_Tarifes serveis esportius.pdf

202406261525_Conveni DG Guardia Civil.pdf

202407101839_Bases i convocatòria BOPB.pdf


NO TROBA EL SEU TRÀMIT?

Si el seu tràmit no surt al llistat de tràmits, al llistat de cita prèvia o mitjançant el cercador, si us plau, truqui al telèfon grauït: 93.635.64.00 durant l'horari d'atenció al públic.