Cessió d'ús d'instal·lacions esportives de titularitat pública
Tancat
Per internetDESCRIPCIÓ
Aquest tràmit permet sol·licitar l’ús d’instal·lacions esportives municipals i d’altres instal·lacions esportives de titularitat pública, gestionades per l’empresa municipal SAB-URBÀ SL, per a la temporada 2024/2025.
Les instal·lacions esportives que podran ser objecte de cessió d’ús, són les següents:
1. Instal·lacions esportives municipals:
- Complex esportiu L’11:
- Pista poliesportiva coberta Poliesportiu
- Pista poliesportiva semi coberta
- Pista poliesportiva exterior
- Pista d’atletisme
- Sala de gimnàstica
- Camp de Tir amb Arc.
- Complex Esportiu Can Salvi:
- Camps de Futbol/hoquei 7 i 11
- Sala tennis taula
- Pistes de tenis
- Pistes de pàdel
- Poliesportiu Josep Pla.
- Gimnàs Escola Àngel Guimerà.
- Circuit de BMX.
2. Altres instal·lacions esportives de titularitat pública:
- Poliesportiu i pista d’atletisme de la Comandància de la Guàrdia Civil. Aquesta cessió d’ús restarà condicionada al compliment de les condicions i obligacions establertes al conveni signat entre l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca i el Ministeri de l’Interior (Direcció General de la Guàrdia Civil).
Les condicions i requisits que hauran de complir les persones sol·licitants de l’ús d’instal·lacions esportives de titularitat pública, estan establerts a les bases reguladores i a la convocatòria aprovada per la Regidoria d’Esports i Activitat Física.
TRAMITACIÓ
Qui pot sol·licitar el tràmit?
Entitats esportives sense finalitat de lucre, associacions municipals de pares i mares d’alumnes (AFA) o centres escolars, que reuneixin les condicions i requisits establerts a les bases reguladores i a la convocatòria aprovada. En cas que la persona sol·licitant actuï per mitjà de representant, s’haurà d’aportar documentació acreditativa de la representació que ostenta, de conformitat amb allò establert per l’article 5 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Com es tramita?
Aquest tràmit s'haurà de realitzar telemàticament, de conformitat amb l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que parcialment transcrit diu el següent:
“2. En tot cas, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d’un procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:
a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu s’hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils (...)”
Per poder realitzar aquest tràmit on line:
- Descarregar el formulari normalitzat i específic de la sol·licitud, que és d’ús obligatori i que consta annexat als documents adjunts d’aquest tràmit.
- Emplenar, signar i guardar el formulari al vostre dispositiu.
- Accedir a la seu electrònica municipal en aquest enllaç per emplenar la instància genèrica on line i adjuntar el formulari descarregat anteriorment, així com la documentació complementària que correspongui.
- Verificar que la informació proporcionada sigui correcta i enviar la instància genèrica on line.
Per poder presentar aquesta instància genèrica on line, a la web municipal es sol·licita la identificació digital de les persones interessades, que és un tràmit obligatori per poder garantir la seva identificació i protecció de dades.
Si té dubtes relacionats amb el tràmit, si us plau, posis en contacte amb el departament corresponent.
Quan es pot sol·licitar?
El termini per a la presentació de les sol·licituds per prendre part en la convocatòria començarà a partir de l’endemà de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona fins al 20 de juliol de 2024, per a les cessions de la temporada 2024/2025.
FORMES DE TRAMITACIÓ
Per internet
El registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions, adjuntant documentació annexa en format electrònic cada dia de l'any durant les 24 hores, evitant desplaçaments permetent la tramitació des de qualsevol lloc.
Premi al botó "Iniciar tramitació" que trobareu a continuació per poder iniciar el tràmit:
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
- Model normalitzat de SOL·LICITUD DE CESSIÓ D’ÚS D’INSTAL·LACIONS ESPORTIVES DE TITULARITAT PÚBLICA.
202406261525_Tarifes serveis esportius.pdf
202406261525_Conveni DG Guardia Civil.pdf
202407101839_Bases i convocatòria BOPB.pdf
MÉS INFORMACIÓ
Qui resol el tràmit i quin és el termini de resolució?
Regidor/a d’Esports i Activitat Física. El termini màxim de resolució serà de dos mesos a comptar a partir del dia següent al de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds.
Quin és el preu o el cost per la seva tramitació?
Tarifes per a la utilització dels equipaments i dels serveis esportius municipals, aprovades per la Junta de Govern Local, en sessió celebrada el 5 de desembre de 2023.
NORMATIVA
Decret 336/1998, de 17 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals de Catalunya.
Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les Administracions Públiques.
Bases reguladores i convocatòria per a la cessió de l’ús d’instal·lacions esportives de titularitat pública per a la temporada 2024/2025, aprovades per la Regidoria d’Esports i Activitat Física.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
- Model normalitzat de SOL·LICITUD DE CESSIÓ D’ÚS D’INSTAL·LACIONS ESPORTIVES DE TITULARITAT PÚBLICA.
DOCUMENTS ADJUNTS
202406261525_Tarifes serveis esportius.pdf
Si el seu tràmit no surt al llistat de tràmits, al llistat de cita prèvia o mitjançant el cercador, si us plau, truqui al telèfon grauït: 93.635.64.00 durant l'horari d'atenció al públic.