Sol·licitud de participació a la convocatòria per ser representant del municipi a la primera trobada d’abanderades dels pobles LGTBIQ+ a Catalunya
Tancat
Per internet PresencialDESCRIPCIÓ
Aquest tràmit permet sol·licitar la participació a la convocatòria per ser representant del municipi a la primera trobada d’abanderades dels pobles LGTBIQ+ a Catalunya, que es celebrarà el dia 20 de juliol de 2024.
Les condicions i requisits que hauran de complir les persones sol·licitants estan establerts a les bases reguladores i a la convocatòria aprovada per la Regidoria de Feminisme, Igualtat i LGTBI.
TRAMITACIÓ
Qui pot sol·licitar el tràmit?
Persones físiques o jurídiques que reuneixin les condicions i requisits establerts a les bases reguladores i a la convocatòria aprovada. En cas que la persona sol·licitant actuï per mitjà de representant, s’haurà d’aportar documentació acreditativa de la representació que ostenta, de conformitat amb allò establert per l’article 5 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Com es tramita?
En cas de sol·licitar-lo una persona física que no estigui obligada a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, aquest tràmit el podrà realitzar electrònicament a través de la pàgina web municipal, o presencialment a l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre, demanant cita prèvia a la web municipal o als telèfons 900151976-936356400.
Hauran de realitzar aquest tràmit telemàticament, els subjectes relacionats a l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que parcialment transcrit diu el següent:
“2. En tot cas, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d’un procediment administratiu, almenys, els subjectes següents:
a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu s’hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils (...)”
Per poder realitzar aquest tràmit on line:
- Descarregar el formulari normalitzat i específic de la sol·licitud, que és d’ús obligatori i que consta annexat als documents adjunts d’aquest tràmit.
- Emplenar, signar i guardar el formulari al vostre dispositiu.
- Accedir a la seu electrònica municipal en aquest enllaç per emplenar la instància genèrica on line i adjuntar el formulari descarregat anteriorment.
- Verificar que la informació proporcionada sigui correcta i enviar la instància genèrica on line.
Per poder presentar aquesta instància genèrica on line, a la web municipal es sol·licita la identificació digital de les persones interessades, que és un tràmit obligatori per poder garantir la seva identificació i protecció de dades. Per a persones físiques no és necessari el certificat digital, amb l´IdCAT mòbil és suficient. Per poder obtenir l'IdCAT mòbil es pot consular l’enllaç https://web.gencat.cat/ca/tramits/que-cal-fer-si/Vull-identificar-me-digitalment/idcat-mobil/
Si té dubtes relacionats amb el tràmit, si us plau, posis en contacte amb el departament corresponent.
Quan es pot sol·licitar?
El termini per a la presentació de les sol·licituds per prendre part en la convocatòria començarà a partir de l’endemà de la publicació de les bases reguladores a la web municipal i fins al dia 14 de juliol de 2024.
FORMES DE TRAMITACIÓ
Per internet
El registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions, adjuntant documentació annexa en format electrònic cada dia de l'any durant les 24 hores, evitant desplaçaments permetent la tramitació des de qualsevol lloc.
Premi al botó "Iniciar tramitació" que trobareu a continuació per poder iniciar el tràmit:
Presencialment
Des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana es prioritza l'atenció telefònica i electrònica. Ens els casos en que sigui imprescindible s'atén presencialment però SEMPRE AMB CITA PRÈVIA.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
- Model normalitzat de SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ A LA CONVOCATÒRIA PER A L’ELECCIÓ DE REPRESENTANT DEL MUNICIPI A LA PRIMERA TROBADA D’ABANDERADES DELS POBLES LGTBIQ+ A CATALUNYA.
202407091043_Sol·licitud de participació.pdf
MÉS INFORMACIÓ
Qui resol el tràmit i quin és el termini de resolució?
Regidor/a de de Feminisme, Igualtat i LGTBI. El procediment per a la selecció de la persona candidata per representar al municipi en la primera trobada d’abanderades dels pobles LGTBIQ+ a Catalunya, serà mitjançant sorteig públic que es celebrarà el dia 15 de juliol de 2024, a les 11.00 hores a la Sala de Plens municipal. L’Ajuntament, a través del seu Departament d’Igualtat, es posarà en contacte amb la persona elegida, mitjançant el correu electrònic que hagi designat en la seva sol·licitud de participació i al qual ha de respondre en un màxim de 24 hores confirmant l’acceptació com a representant del municipi en l’acte.
Quin és el preu o el cost per la seva tramitació?
Gratuït
NORMATIVA
Bases reguladores i convocatòria per a l’elecció de representant del municipi de Sant Andreu de la Barca, a la primera trobada d’abanderades dels pobles LGTBIQ+ a Catalunya, aprovades per la Regidoria de Feminisme, Igualtat i LGTBI.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
- Model normalitzat de SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ A LA CONVOCATÒRIA PER A L’ELECCIÓ DE REPRESENTANT DEL MUNICIPI A LA PRIMERA TROBADA D’ABANDERADES DELS POBLES LGTBIQ+ A CATALUNYA.
DOCUMENTS ADJUNTS
Si el seu tràmit no surt al llistat de tràmits, al llistat de cita prèvia o mitjançant el cercador, si us plau, truqui al telèfon grauït: 93.635.64.00 durant l'horari d'atenció al públic.