TRÀMITS

 Volant d'empadronament municipal

Document emès per l'Ajuntament que acredita l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades actuals que consten al Padró municipal d'habitants.

TRAMITACIÓ


Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol persona.

Com es fa?

Presencialment

 

Ubicació: plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa

 

Horari: Dies feiners, de 9:00 a 14:00 hores i dijous feiners (excepte els mesos del juny al setembre) de 16:00 a 19:00 hores.

 

Telèfon: 93 635 64 00

 

Per Internet

 

Sol·licitud on-line volant d'empadronament municipal

Quan es pot sol·licitar?

En qualsevol moment.


FORMES DE TRAMITACIÓ


Per internet


El registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions, adjuntant documentació annexa en format electrònic cada dia de l'any durant les 24 hores, evitant desplaçaments permetent la tramitació des de qualsevol lloc.

 

Al següent enllaç trobareu la instància genèrica: Accedir a instància genèrica


Presencialment


Podeu sol·licitar cita prèvia per telèfon trucant al 900 15 19 76 (telèfon d'informació municipal gratuït).

 

Plaça de l'Ajuntament, 1

Sant Andreu de la Barca


DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR


En cas de sol·licitar-lo presencialment, cal aportar el DNI o la targeta de residència.


DOCUMENTS ADJUNTS


No hi ha documents annexats.


NORMATIVA


Reial decret 2612/1996, de 20 de desembre, on es modifica l'anterior Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals.

 

Resolució del 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidenta de l'Institut nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als ajuntaments sobre gestió de padró municipal.


MÉS INFORMACIÓ


Preu

Gratuït.


Terminis

Immediat.