TRÀMITS
Queixes per alguna actuació d'un empleat municipal
DESCRIPCIÓ
Aquesta instància us permet de presentar alguna queixa o comentari sobre la manera d'actuar o de respondre els empleats municipals en l'exercici de les seves funcions.
TRAMITACIÓ
Qui pot sol·licitar-ho?
Qualsevol persona.
Com es fa?
Presencialment
Ubicació: Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
Horari: Dies feiners, de 9:00 a 14:00 hores i dijous feiners (excepte els mesos de juny, juliol, agost i setembre), per la tarda, de 16:00 a 19:00 hores
Telèfon: 93 635 64 00
Si té dubtes relacionats amb el tràmit, si us plau, posis en contacte amb el departament corresponent.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
FORMES DE TRAMITACIÓ
Per internet
El registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions, adjuntant documentació annexa en format electrònic cada dia de l'any durant les 24 hores, evitant desplaçaments permetent la tramitació des de qualsevol lloc.
Premi al botó "Iniciar tramitació" que trobareu a continuació per poder iniciar el tràmit:
Presencialment
Des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana es prioritza l'atenció telefònica i electrònica. Ens els casos en que sigui imprescindible s'atén presencialment però SEMPRE AMB CITA PRÈVIA.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
Instància genèrica degudament complimentada.
MÉS INFORMACIÓ
Qui ho resol i quin és el termini de resolució
Màxim tres mesos.
Preu
Gratuït.
NORMATIVA
No hi ha normativa relacionada.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
Instància genèrica degudament complimentada.
DOCUMENTS ADJUNTS