Assessorament als afectats per les clàusules abusives
Permanent
PresencialDESCRIPCIÓ
Servei d'informació als ciutadans sobre com actuar en cas de tenir clàusules abusives en els seus préstecs hipotecaris.
TRAMITACIÓ
Qui pot sol·licitar el tràmit?
Qualsevol persona que estar en possessió d'un préstec hipotecari.
Com es tramita?
Presencialment
Ubicació: Ctra. de Barcelona, 1 (Escoles Velles)
Horari: cita prèvia
Telèfon: 93 635 64 02
També es poden omplir els documents adjunts i entregar-los directament al banc.
Si té dubtes relacionats amb el tràmit, si us plau, posis en contacte amb el departament corresponent.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
FORMES DE TRAMITACIÓ
Presencialment
Des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana es prioritza l'atenció telefònica i electrònica. Ens els casos en que sigui imprescindible s'atén presencialment però SEMPRE AMB CITA PRÈVIA.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
S'ha de portar:
- Escriptura del préstec hipotecari.
- Rebuts mensuals del préstec hipotecari (amb un és suficient).
- Factura de les despeses hipotecàries (notari, registre la propietat, taxació, Impost d'Actes Jurídics Documentats i gestoria).
Reclamació a entregar al banc (documents adjunts):
- Sol·licitud de devolució d'imports abonats per clàusula de limitació d'interessos.
- Document reclamacions IRPH.
- Document reclamació de les despeses hipotecàries.
2018_08_30_09_15_12_Escrit reclamació despeses formalització hipoteca (1).docx
2018_08_30_09_15_16_Escrit reclamació despeses formalització hipoteca castellà.docx
2018_08_30_09_15_22_Reclamación IRPH castellà (1).docx
MÉS INFORMACIÓ
Qui resol el tràmit i quin és el termini de resolució?
Immediat.
Quin és el preu o el cost per la seva tramitació?
Gratuït.
NORMATIVA
Reial Decret-Llei 1/2017, de 20 de gener.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR
S'ha de portar:
- Escriptura del préstec hipotecari.
- Rebuts mensuals del préstec hipotecari (amb un és suficient).
- Factura de les despeses hipotecàries (notari, registre la propietat, taxació, Impost d'Actes Jurídics Documentats i gestoria).
Reclamació a entregar al banc (documents adjunts):
- Sol·licitud de devolució d'imports abonats per clàusula de limitació d'interessos.
- Document reclamacions IRPH.
- Document reclamació de les despeses hipotecàries.
DOCUMENTS ADJUNTS
2018_08_30_09_15_12_Escrit reclamació despeses formalització hipoteca (1).docx
2018_08_30_09_15_16_Escrit reclamació despeses formalització hipoteca castellà.docx
Si el seu tràmit no surt al llistat de tràmits, al llistat de cita prèvia o mitjançant el cercador, si us plau, truqui al telèfon grauït: 93.635.64.00 durant l'horari d'atenció al públic.