NOTÍCIES

El 5 de maig s’obriran les inscripcions als casals d’estiu municipals

Els casals ofereixen activitats durant tot el mes de juliol amb nous horaris, més de 500 places i propostes adaptades a joves de fins a 16 anys
divendres 25 de abril del 2025, Sant Andreu de la Barca
El 5 de maig s’obriran les inscripcions als casals d’estiu municipals

L’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca obrirà el dilluns 5 de maig el període d’inscripció als casals d’estiu municipals, una oferta d’oci educatiu per infants i joves que enguany incorpora diverses novetats i es desenvoluparà al llarg de tot el mes de juliol.

 

Els casals es dividiran en tres torns: del 25 de juny al 4 de juliol, del 7 al 18 de juliol i del 21 al 31 de juliol. Cada torn es podrà escollir en horari de matí (de 9.00 h a 13.00 h) o en horari complet (de 9.00 h a 15.00 h amb servei de dinar), amb una ampliació de l’horari d’acollida tant al matí (de 8.00 h a 9.00 h) com a la tarda (de 15.00 h a 16.00 h), novetat d’enguany.

 

Una altra de les novetats destacades és la creació del Fit-Jove, un nou grup destinat a adolescents de 15 i 16 anys, que inclourà activitats específiques i sortides d’àmbit local. També s’introdueix una nova proposta d’activitat esportiva en anglès en substitució del tradicional taller d’anglès, amb l’objectiu de fomentar l’aprenentatge de l’idioma d’una manera més activa i dinàmica.

 

Amb aquestes noves propostes, el consistori busca adaptar els casals a les necessitats de les famílies i oferir alternatives inclusives, educatives i atractives durant les vacances escolars. Per a més informació i accedir a les inscripcions, cal consultar el web https://esports.sabarca.cat