Ja es pot consultar l'ordre del dia del Ple Municipal Ordinari d'aquest mes que tindrà lloc aquest dimarts 23 de desembre a les 19.00 h a la sala de plens.
Una hora abans, a les 18.00 h, tindrà lloc l'Audiència Pública Ciutadana, també a la sala de plens.
Es podrà seguir l'Audiència Pública i el Ple Municipal per Ràdio Sant Andreu i també a través de la pàgina de Facebook i del canal de YouTube de l'Ajuntament (ajuntamentsab).
ORDRE DEL DIA:
1. Aprovació de l'adhesió de l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca al Manifest institucional de la Diputació de Barcelona, del Dia internacional de les persones amb discapacitat, emès amb motiu del 3 de desembre de 2025.
2. PART RESOLUTÒRIA
2.1. Aprovació de les actes de les sessions núm. A1112025000011 i A1112025000012, del Ple extraordinari i urgent i ordinari de dates 3 i 27 de novembre de 2025.
2.2. Aprovació del Pla municipal per a la transversalització de les polítiques migratòries 2026-2029 de Sant Andreu de la Barca, el qual, figura com a document annex a l’expedient A2112025000007.
2.3. Aprovació de la minuta del Conveni de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca i l’Ajuntament d’Esparreguera, regulador del finançament del Taller Ocupacional de Can Comelles (TOCC), per als exercicis 2025 a 2028.
2.4. Aprovació de la revisió de preus del Contracte de gestió dels serveis públics de recollida de residus municipals, neteja viària i deixalleria de Sant Andreu de la Barca, corresponent als anys 2022 i 2023, (Exp. B1312018000001).
2.5. Aprovació de la tercera pròrroga del contracte de gestió dels serveis públics de recollida de residus municipals, neteja viària i deixalleria de Sant Andreu de la Barca, formalitzat amb l’empresa URBASER, SA, per un termini d’1 any, comptador des de l’1 de gener de 2026 i fins al 31 de desembre de 2026, o fins a la data de formalització del nou contracte, pendent de licitació, si aquesta data fos anterior.
3. PART DE CONTROL
3.1. Donar compte al Ple de les principals activitats de l'Alcaldia i del Govern.
3.2. Retre compte al Ple de la corporació dels decrets següents:
|
DECRET |
NÚM. I DATA |
CONTINGUT |
|
Alcaldia |
2025DECL003619 24/11/2025
|
Aprovació d’una concertació de crèdit per import de 100.000,00 euros, destinat al finançament de l’actuació del “Projecte per la millora i nova instal·lació de jocs infantils i espai de joc a Sant Andreu de la Barca- Parc Salvador Dalí, amb la Diputació de Barcelona. |
|
Alcaldia |
2025DECL003624 25/11/2025
|
Aprovació de la concertació d’un crèdit per import de 100.000,00 euros, destinat al finançament de l’actuació del “Projecte per la millora i nova instal·lació de jocs infantils i espai de joc a Sant Andreu de la Barca- Parc de l’Estació, amb la Diputació de Barcelona. |
|
Alcaldia |
2025DECL003849 15/12//2025 |
Aprovació de l’expedient de modificació de crèdit núm. 14/2025, amb la modalitat d’ampliació de crèdit i generació de crèdits per ingressos. |
|
Alcaldia
|
2025DECL003864 15/12/2025 |
Aprovació de l’amortització anticipada de l’operació de crèdit núm. 9620.318-182334-90, concertada amb l’entitat CAIXABANK, SA, per un import de 123.809,52 euros de principal més els interessos. |
3.3. Retre compte al Ple de la corporació de la tramesa per via telemàtica i amb signatura electrònica a l'òrgan competent del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, de les dades corresponents al període mitjà de pagament, segons el càlcul que contempla el Reial decret 1040/2017, de 22 de desembre, referides al tercer trimestre del 2025.
3.4. Retre compte al Ple de la corporació de la tramesa per via telemàtica i amb signatura electrònica a l'òrgan competent del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública de totes les obligacions trimestrals de subministrament d'informació sol·licitades, així com, l'informe d'avaluació del compliment dels objectius que contempla la Llei orgànica 2/2012, de 27 d'abril, d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera, corresponent al tercer trimestre del 2025.
3.5. Retre compte al Ple de la corporació de la tramesa per via telemàtica i amb signatura electrònica a l'òrgan competent del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, de l'informe trimestral de tresoreria que contempla la Llei orgànica 15/2010, i corresponent al tercer trimestre de 2025.
4. ASSUMPTES SOBREVINGUTS.
5. PRECS I PREGUNTES.