NOTÍCIES

L’Ajuntament arrenca el compromís de CaixaBank de millorar el servei a la ciutat

Mantindrà el caixer al barri del Palau
divendres 29 de juliol del 2022, Sant Andreu de la Barca
L’Ajuntament arrenca el compromís de CaixaBank de millorar el servei a la ciutat

L’Ajuntament ha arrencat el compromís de l’entitat financera CaixaBank de millorar el servei que aquesta presta a la ciutadania.

 

L’alcaldessa Ana Alba s’ha reunit aquesta setmana amb el director comercial de la província de Barcelona de CaixaBank, Ramon Soler, per traslladar-li la preocupació de la ciutadania davant la pèrdua d’oficines de l’entitat. La queixa es produeix després que hagi tancat l’oficina de CaixaBank al barri del Palau.

 

Ana Alba ha demanat al responsable de l’entitat la continuïtat d’aquesta oficina i ha aconseguit que CaixaBank accepti mantenir el caixer automàtic que hi ha a aquest barri.

 

L’alcaldessa també ha ofert al representant de CaixaBank ubicar caixers automàtics a equipaments municipals.

 

L’entitat financera posarà en marxa un telèfon d’atenció personalitzada per a la gent més gran de 65 anys, que serà atesa personalment i tindrà un treballador de CaixaBank de referència.

 

El número de telèfon específic per atendre persones grans és el 900 365 065.

 

L’alcaldessa també ha demanat que es reforci el servei que presta l’entitat financera als seus clients amb discapacitat, que poden rebre assistència al seu propi domicili.