El Mercat de Sant Andreu de la Barca, amb el suport de l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona, ha posat en marxa la campanya “Oh i tant”, una iniciativa per promocionar l’ús dels armaris refrigerats del mercat municipal i facilitar la compra al comerç de proximitat. Des d’aquesta setmana, les persones usuàries que facin una compra al mercat i demanin expressament recollir-la a través dels armaris refrigerats rebran una bossa isotèrmica de regal.
Els armaris refrigerats multi-temperatura, permeten fer la comanda a les parades del mercat per telèfon, web o WhatsApp i recollir-la més tard amb un codi QR, fins i tot fora de l’horari comercial. D’aquesta manera, es dona resposta a les persones que, per horaris laborals o altres motius, no poden fer la compra presencialment durant l’horari habitual.
Cada parada del mercat disposa d’una desena de bosses que seran atorgades a les primeres persones que facin una comanda i indiquin que la recollida la faran a través dels armaris refrigerats. Quan vagin a buscar-la, hauran d’introduir el codi de compra a la pantalla i dins l’armariet corresponent trobaran la bossa isotèrmica juntament amb la seva comanda. Cal tenir en compte que les bosses isotèrmiques són limitades i s’obsequiaran fins a esgotar existències.
Tant la instal·lació dels armaris refrigerats el passat mes de juny com l’adquisició ara d’aquestes bosses isotèrmiques han estat finançades per la Diputació de Barcelona en el marc del programa “Apropant el mercat: competitiu, digital i sostenible” amb fons Next Generation.
El regidor de Comerç, Miquel Àngel Abril, ha apuntat que aquesta campanya de promoció “forma part de l’aposta municipal per modernitzar i dinamitzar el comerç de proximitat, incorporant solucions tecnològiques que milloren l’experiència de compra i afavoreixen un model de ciutat més pràctic, sostenible i connectat amb la ciutadania”.
.jpeg)