NOTÍCIES

L’Ajuntament presenta la nova web de tràmits per facilitar la gestió administrativa a la ciutadania

La nova plataforma, presentada pel regidor Xavier Vila, estarà operativa a partir de dilluns vinent i permetrà fer tràmits de manera més intuïtiva i eficient
dijous 08 de maig del 2025, Sant Andreu de la Barca
L’Ajuntament presenta la nova web de tràmits per facilitar la gestió administrativa a la ciutadania

Aquest dijous 8 de maig, la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha acollit la presentació de la nova web de tràmits municipals. El regidor d’Innovació i Tecnologies, Xavier Vila, ha explicat que aquesta nova plataforma suposa un pas important per simplificar i fer més clara la relació entre l’administració local i la ciutadania.

 

La nova eina digital entrarà en funcionament dilluns de la setmana que ve i permetrà fer gestions de manera molt més accessible i directa. Un dels primers tràmits que es podrà dur a terme amb el nou sistema són les preinscripcions a les escoles bressols municipals.

 

Amb un disseny clar, funcional i “responsive”, la plataforma inclou un menú desplegable des d’on les persones usuàries poden seleccionar el tràmit que volen fer i adjuntar la documentació necessària de forma intuïtiva. Aquest sistema també incorpora millores importants per als serveis interns de l’Ajuntament, ja que permetrà obrir expedients de forma automàtica i estalviar temps i recursos administratius.

 

Segons ha detallat el regidor Xavier Vila, “aquesta nova eina digital no només facilita les gestions a la ciutadania, sinó que també reforça una administració més eficient, moderna i accessible”. Vila ha posat en valor la feina del Govern Municipal per endreçar la ciutat i l’Ajuntament i ha remarcat que “estem fent avançar l’Ajuntament cap al segle XXI”.