Ja s’ha publicat la licitació de les obres de reforma, ampliació i modernització de la plaça de Mercè Rodoreda i dels equipaments del Parc de la Solana. La contractació, executada per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), té una inversió de prop d’1,5 milions d’euros finançada principalment per l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Les empreses interessades poden presentar les seves ofertes fins al 10 de març.
Aquestes actuacions preveuen la reforma integral de la plaça Mercè Rodoreda de 3.000 m² i la creació d’un nou recinte de 800 m² destinat al manteniment del parc que el transformaran en un espai adaptat als reptes del segle XXI.
Entre les millores més destacades hi ha la instal·lació de 18 nous fanals per al camí superior i 4 per a la pista de bàsquet, dues àrees per a gossos amb una superfície total de 3.380 m², 6 nous elements per a la pràctica esportiva i 3 fonts d’aigua noves.
El projecte ha estat elaborat per l’AMB i està previst que les obres comencin aquest 2026.