S’obre el període de preinscripció a la formació ocupacional per l'any 2025. Per a aquest nou any, l'oferta inclou dues formacions amb l’inici previst durant el primer trimestre de l’any. Es tracta de dos cursos per fer-se amb certificats de professionalitat: Activitats de Gestió Informativa i Atenció a les Persones Dependents en Institucions Socials.
Són dues formacions conjuntes entre l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca i el Servei d’Ocupació de Catalunya. Les persones interessades en aquests cursos han de ser majors de 16 anys (preferentment en situació d'atur i inscrits/es al SOC).
Les preinscripcions es poden fer a través d'aquest enllaç. Per a més informació, cal adreçar-se al centre Escoles Velles trucant al telèfon 93 635 64 07 o enviant un correu electrònic a escolesvelles@sabarca.cat.
Certificat de professionalitat d'activitats de gestió administrativa
Consta de 925 hores i inclou 80 hores de pràctiques laborals. Es preveu que el curs comenci dilluns 27 de gener de 2025, en un horari de tarda. Els mòduls són els següents:
- Operacions administratives comercials
- Gestió operatives de tresoreria
- Gestió auxiliar de personal
- Registres comptables
- Gravació de dades
- Gestió d’arxius
- Formació complementària
Certificat de professionalitat d'atenció a persones dependents en institucions socials
Consta de 495 hores i inclou 80 hores de pràctiques laborals. Es preveu que el curs comenci dilluns 17 de febrer de 2025, en un horari de matí. Els mòduls són els següents:
- Intervenció en l’atenció higiènica, alimentària i sociosanitària
- Suport en l’organització d’activitats, manteniment i millora de les activitats diàries i
tècniques de comunicació amb persones dependents en institucions - Suport a la recepció i acollida en institucions de persones dependents
- Animació social de persones dependents
- Formació complementària
Per accedir a aquestes formacions es requereix un Nivell 2: graduat ESO o equivalent / Prova d’accés CFGM / Prova d’accés a la universitat + 25a o +45a / Superar una prova de nivell a Escoles Velles.